IP PBX – nowoczesne centrale telefoniczne

Dodano: 10.04.2015

Centrale telefoniczne potrafią całkowicie zmienić firmową telekomunikację, zarówno jeżeli chodzi o połączenia wewnętrzne, jak i obsługę klienta. Jednym z wiodących dystrybutorów central na polskim rynku jest marka Datera. W ich ofercie odnaleźć można propozycje, które z pewnością znajdą zastosowanie w każdej dynamicznie rozwijającej się firmie, która chce poszerzać zakres swoich usług.

phone-502953_1280-1

Centrale dla małych i dużych firm

Datera dysponuje dwoma centralami typu IP PBX. Jedna z nich to nowoczesna centrala sprzętowa, Call-Ex, którą instaluje się w siedzibie firmy. Jest to rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które dysponują odpowiednim miejscem oraz przeszkolonym personelem, który jest w stanie obsłużyć takie urządzenie. Firma ponosi wtedy jedynie koszty zakupu sprzętu. Druga centrala to Call-Ex Cloud, funkcjonująca całkowicie w chmurze. Jest to rozwiązanie polecane małym firmom, które nie mają gdzie zainstalować sprzętu. Zamiast wysokiej i jednorazowej opłaty, Call-Ex Cloud rozliczana jest w systemie abonamentowym.

VoIP dla firm

Obydwie centrale są całkowicie kompatybilne z siecią IP, możliwe jest więc zintegrowanie ich z telefonią VoIP. Zastąpienie tradycyjnych łącz łączem internetowym sprawia, że redukcji ulegają koszty połączeń krajowych i zagranicznych – szacuje się, że obniżka może sięgnąć nawet do 40-50 %. Istotną oszczędnością jest również całkowicie darmowa sieć wewnętrzna, w której pracownicy mogą swobodnie komunikować się ze sobą. Wysokiej jakości łącze internetowe pozwala również na uruchomienie usługi HD Voice, która sprawia, że jakość dźwięku w VoIP znacząco przewyższa tę w telefonii standardowej.

Pakiety usług

Zakres funkcjonowania każdej z central zależny jest od indywidualnych potrzeb korzystających z niej firm. Datera posiada w swojej ofercie szereg dodatkowych usług, które można wprowadzić w oparciu o zainstalowaną wcześniej centralę. Wśród najważniejszych pakietów znajdują się: wirtualny faks, rejestrowanie rozmów czy przekierowywanie połączeń. Dodatkowo centrala telefoniczna może stać się bardzo dobrą podstawą do stworzenia call center lub contact center i zmodernizowania działań w zakresie obsługi klienta.

Więcej informacji na temat usług oraz cenników marki Datera znajdziecie na stronie: datera.pl.

            

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *